Novičnik PI

Spletni časopis Pedagoškega inštituta

Glavni meni

Preskoči na glavno vsebino
Preskoči na sekundarno vsebino
  • Nove vsebine
  • Novo o raziskavah
    • Letnik 2017
      • Raziskave 2017/1-2
        • Projekt START – A good start for all: Sustaining TrAnsitions across the Early Years
        • Projekt ROKA v ROKI: socialne in čustvene spretnosti za nediskriminatorno in vključujočo skupnost (celostni pristop) – 2017 do 2020
        • PISA pod drobnogledom – 3. del
        • Smo lahko vsak dan pametnejši, hitrejši in boljši? (razmišljanje dr. Bogomirja Novaka)
    • Letnik 2016
      • Raziskave 2016/1-4
        • Rezultati raziskav TIMSS 2015
        • Rezultati mednarodne raziskave PISA 2015
        • Začetek projekta Neoliberalizem v evropskem izobraževalnem prostoru: med učinkovitostjo in pravičnostjo slovenskih izobraževalnih politik in praks
        • PISA pod drobnogledom – 2. del
        • Opredelitve in načini spodbujanja rezilientnosti v šoli in izven nje
        • Kritika potrošništva
    • Letnik 2015
      • Raziskave 2015/3-4
        • PISA pod drobnogledom – 1. del
        • Projekt DiDeSu
      • Raziskave 2015/1-2
        • Zaključek projekta Opolnomočimo mlade na karierni poti
        • Inovativna pedagogika 1:1 v luči kompetenc 21. stoletja
      • 50 let Pedagoškega inštituta
    • Letnik 2014
      • Raziskave 2014/4
        • ICILS 2013 – Prvi rezultati
        • Brdavs na Dunaju – intervju z dr. Dušanom Petračem
      • Raziskave 2014/3
        • Dispozitivi utelešenja v sodobnem slovenskem gledališču: Performativni obrat in performativne pisave
        • Tkanje preproge generacij
      • Raziskave 2014/2
        • Nacionalna evalvacijska študija: Profesionalni razvoj strokovnih delavcev v poklicnem in strokovnem izobraževanju
        • O migracijah, spolu in kurikulih
        • Enake možnosti
      • Raziskave 2014/1
        • Objava lestvice šol po dosežkih pri NPZ
        • Moderna propaganda in upravljanje z ljudmi
        • Kaj je pokazala Mednarodna raziskava državljanske vzgoje in izobraževanja ICCS 2009?
    • Letnik 2013
      • Raziskave 2013/4
        • Rezultati mednarodne raziskave PISA 2012
        • Sprejemanje evropskih agend v slovenskem izobraževalnem prostoru
        • Projekt Dvig socialnega in kulturnega kapitala v okoljih, kjer živijo predstavniki romske skupnosti – 2. del
        • Akcijska raziskava v okviru projekta Together Old and Young (TOY)
      • Raziskave 2013/3
        • Temeljni projekt: Antropološki vidiki neformalnega pridobivanja znanj
        • Projekt Dvig socialnega in kulturnega kapitala v okoljih, kjer živijo predstavniki romske skupnosti – 1. del
        • Učinek sestave vzorca pri ocenjevanju parametrov postavk in dosežkov v mednarodnih raziskavah znanja
      • Raziskave 2013/2
        • PROGRAM FRIENDS – Socialno in čustveno učenje
        • Mednarodni projekt TOY
        • Kaj je novega v Mednarodni raziskavi PIRLS 2011/2016?
      • Raziskave 2013/1
        • Rezultati mednarodne raziskave trendov znanja matematike in naravoslovja TIMSS 2011
        • Mladi in njihov odnos do znanja v družbi znanja
        • Rezultati evropske raziskave o jezikovnih kompetencah – ESLC
        • Konstrukcija spolnosti in nasilja v novih informacijsko-komunikacijskih tehnologijah
  • PI novice
  • Napovedujemo
    • PI pogovori – maj 2017
    • Predstavitev projekta ROKA v ROKI
    • Vabilo k prijavi povzetka na 2. nacionalno znanstveno konferenco Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju danes
    • Razpisi za priznanja
    • Projekt Le z drugimi smo
  • Nove izdaje
  • O Novičniku
  • Pedagoški inštitut

Raziskave 2015/1-2

  • Zaključek projekta Opolnomočimo mlade na karierni poti
  • Inovativna pedagogika 1:1 v luči kompetenc 21. stoletja

Napovedujemo

  • Predstavitev projekta ROKA v ROKI
    ... Več
  • Razpisi za priznanja
    ... Več
  • Vabilo k prijavi povzetka na 2. nacionalno znanstveno konferenco Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju danes
    ... Več
  • Projekt Le z drugimi smo
    ... Več
  • PI pogovori - junij 2017
    ... Več

Raziskave

  • PISA pod drobnogledom - 3. del
    ...Več
  • Projekt ROKA v ROKI: socialne in čustvene spretnosti za nediskriminatorno in vključujočo skupnost (celostni pristop) - 2017 do 2020
    ...Več
  • Projekt START - A good start for all: Sustaining TrAnsitions across the Early Years
    ...Več

Spremljajte nas!

Spremljajte nas FacebookSpremljajte nas Twitter

Uredništvo:
Mitja Čepič Vogrinčič, Barbara Japelj, mag. Ana Mlekuž, dr. Urška Štremfel

Kontakt: novicnik@pei.si

We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. If you continue to use this site we will assume that you are happy with it.Ok